برای شما اطلاعاتی در مورد طرح درس و روش تدریس علوم سوم، درس12: هر کدام جای خود (1) آماده کرده ام مطالعه فرمایید
طرح درس و روش تدریس علوم سوم، درس12: هر کدام جای خود (1)
طرح درس و روش تدریس علوم سوم درس هر کدام جای خود (1) در قالب ورد و شامل 10 صفحه.
دانش آموزان در سالهای گذشته با برخی ویژگیهای جانوران و اینکه چگونه حرکت میکنند؛ چه غذاهایی میخورند؛ چگونه رشد میکنند؛ چگونه از بچههایشان نگهداری میکنند؛ آشنا شدند.
در این درس دانش آموزان جانوران را براساس محل زندگیشان طبقه بندی میکنند؛ آنان با مهم ترین ویژگیهای دو گروه جانوران مهره دار یعنی ماهیها و دوزیستان آشنا میشوند. ویژگیهایی مثل اندام تنفسی و حرکتی، پوشش بدن. دانش آموزان با انجام آزمایشی وجود هوا را در آب تجربه میکنند؛ آنان همچنین با نمونههایی از جانوران بومی کشورمان آشنا میشوند.
اهداف درس:
✅ آشنایی فراگیران با نوع پوشش ماهیها و دوزیستان
✅ آشنایی فراگیران با نحوه تنفس ماهیها و دوزیستان
✅ آشنایی فراگیران با طریقۀ تولید مثل ماهیها و دوزیستان
✅ آشنایی فراگیران با محل زندگی ماهیها و دوزیستان
دانش آموزان در سالهای گذشته با برخی ویژگیهای جانوران و اینکه چگونه حرکت میکنند؛ چه غذاهایی میخورند؛ چگونه رشد میکنند؛ چگونه از بچههایشان نگهداری میکنند؛ آشنا شدند.
در این درس دانش آموزان جانوران را براساس محل زندگیشان طبقه بندی میکنند؛ آنان با مهم ترین ویژگیهای دو گروه جانوران مهره دار یعنی ماهیها و دوزیستان آشنا میشوند. ویژگیهایی مثل اندام تنفسی و حرکتی، پوشش بدن. دانش آموزان با انجام آزمایشی وجود هوا را در آب تجربه میکنند؛ آنان همچنین با نمونههایی از جانوران بومی کشورمان آشنا میشوند.
اهداف درس:
✅ آشنایی فراگیران با نوع پوشش ماهیها و دوزیستان
✅ آشنایی فراگیران با نحوه تنفس ماهیها و دوزیستان
✅ آشنایی فراگیران با طریقۀ تولید مثل ماهیها و دوزیستان
✅ آشنایی فراگیران با محل زندگی ماهیها و دوزیستان
دسته بندی و تگ
- دسته بندی : فیزیک
- تگ : روش تدریس درس هر کدام جای خود ,درسنامه درس هر کدام جای خود ,سوالات درس هر کدام جای خود ,پاورپوینت درس هر کدام جای خود