برای شما اطلاعاتی در مورد پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر آماده کرده ام مطالعه فرمایید
پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر
این پرسشنامه معتبر دارای 32 گویه و 5 بعد شامل وفاداری برند، کیفیت ادراک شده برند، تداعی برند، آگاهی برند و تمایل به قبول برند است
منبع پرسشنامه
David A. Aaker , Measuring Brand Equity Across Products and Markets, CAUFORNIA MANAGEMENT REVIEW VOL 38. NO. 3 SPRING 1996
دسته بندی و تگ
- دسته بندی : مدیریت
- تگ : پرسشنامه, وفاداری برند, کیفیت ادراک شده برند, تداعی برند, آگاهی برند و تمایل به قبول برند, آکر