طرح درس و روش تدریس علوم دوم، درس14: از گذشته تا آینده (نان)

برای شما اطلاعاتی در مورد طرح درس و روش تدریس علوم دوم، درس14: از گذشته تا آینده (نان) آماده کرده ام مطالعه فرمایید

طرح درس و روش تدریس علوم دوم، درس14: از گذشته تا آینده (نان)

طرح درس و روش تدریس علوم دوم، درس14: از گذشته تا آینده (نان)

طرح-درس-و-روش-تدریس-علوم-دوم-درس14-از-گذشته-تا-آینده-(نان)طرح درس و روش تدریس علوم دوم درس از گذشته تا آینده (نان) در قالب ورد و شامل 11 صفحه.

در این درس، تلاش شده دانش آموزان با یکی دیگر از تأثیرات فناوری بر زندگی بشر یعنی تهیه نان آشنا شده، سیر تغییر و تکامل آن را در طول تاریخ بشناسند و با برقراری ارتباط بین امکانات گذشته و حال، آینده را پیش بینی کنند.

انسان به تدریج خوشه‌های نارس غله‌ها را خورد. برای خوشمزه شدن آن را کوبید و به صورت خمیر درآورد، با آتش برشته کرد و خورد...

دانش آموزان را ترغیب کنید با مشاهده دقیق تصویر ارائه شده در صفحه کتاب درسی شگفتی‌های نان را در گروه به گفتگو بگذارند و اهمیت آن را در زندگی خود بررسی و بیان کنند.

در پایان این درس انتظار می‌رود دانش آموزان بتوانند:

✅ اطلاعاتی در مورد چگونگی تهیه نان در زندگی روزمره خود جمع آوری، ثبت و گزارش کنند.
✅ اطلاعاتی در مورد تغییرات فناوری یک نمونه نان در یک بازه زمانی جمع آوری، ثبت و گزارش نمایند.
✅ اطلاعاتی در مورد عوامل تأثیرگذار بر فناوری یک نمونه نان در یک بازه زمانی جمع آوری، ثبت و گزارش نمایند.

دانلود فایل

دسته بندی و تگ

  • دسته بندی : فیزیک
  • تگ : روش تدریس درس از گذشته تا آینده (نان),درسنامه درس از گذشته تا آینده (نان),پاورپوینت درس از گذشته تا آینده (نان),سوالات درس از گذشته تا آینده (نان)

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک فرمایید